4 kwietnia 2015

P2 CRISP + COLOR

HEJ !

Na samym początku z okazji zbliżających się świąt wielkanocnych chciałabym złożyć Wam życzenia. 

Moc prezentów od zajączka 
co koszyczek trzyma w rączkach 
Wielu wrażeń, mokrej głowy 
w poniedziałek dyngusowy.
Życzę jaja święconego 
i wszystkiego najlepszego ! 

WESOŁYCH ŚWIĄT ! :) 

A teraz przechodzimy już do dzisiejszego wpisu. Przygotowałam dla Was post, którego jeszcze u mnie nie było. Dostałam w prezencie lakier do paznokci z P2 Cosmetics , firma pewnie każdej dobrze znana lecz niestety niedostępna w Polsce. Jest to nowość na niemieckim rynku. Ja posiadam lakier w kolorze 030 czyli Blueberry dots. Cała kolekcje możecie sprawdzić tutaj KLIK :) 






Wyjątkowy lakier do paznokci w eleganckich pastelowych kolorach, z drobnymi mini koralikami.Pięknie prezentuje się na paznokciach nadając im niepowtarzalnego wyglądu. Dostępny w ośmiu wersjach kolorystycznych. Przebadany dermatologicznie, wegański nie zawiera perfum, parabenów, PEG-ów. Pojemność opakowania 10 ml.

Lakier bardzo mi przypadł do gustu. Już dawno chciałam sobie kupić lakier "piaskowy" a tu proszę taka niespodzianka :) Na paznokcie koniecznie trzeba nałożyć dwie warstwy lakieru o czym informuje nas producent. Podejrzewam, że będzie się trzymał długo na paznokciach, ja pomalowałam nim paznokcie wczoraj, przy innych już dawno by mi coś odprysło a przy tym nic a nic :) Z resztą zobaczcie sami jak prezentuje się na moich krótkich paznokciach :) 


Przepraszam za moje paznokcie ale ostatnio bardzo ciężko jest mi je ogarnąć do porządnego stanu... 

Miałyście już do czynienia z firmą P2 ? Lubicie ich lakiery do paznokci ? :) 

3 komentarze: