16 kwietnia 2015

EVELINE COSMETICS COLOR EDITION LAKIER DO PANOKCI #1 | TESTOWANIE Z EVELINE

Hej ! 

W ostatnim poście pokazałam Wam paczuszkę, którą otrzymałam do testowania od firmy Eveline. Z pośród wszystkich produktów znalazły się tam dwa lakiery do paznokci o przepięknych wiosennych kolorach. Dzisiaj będzie post o jednym z nich :) Zaprasza do poczytania :) 

Jak już pisałam w TYM POŚCIE moje paznokcie są bardzo osłabione i jestem trakcie ich odnawiania :) 

Lakier jest w przepięknym brzoskwiniowym kolorku o numerze 916. Dzięki pędzelkowi BIG BRUSH świetnie się nim maluje paznokcie i co zauważyłam od razu bardzo szybko schnie z czego jestem bardzo zadowolona. Szukając go na stronie internetowej Eveline Cosmetics niestety go nie znalazłam więc, jeśli chodzi o cenę nie mam pojęcia ile ona wynosi ! Jeśli wiecie to napiszcie koniecznie w komentarzu :) 




Pomalowałam nim paznokcie jak tylko otworzyłam paczuszkę czyli dobrze licząc mam go na paznokciach trzeci dzień, jak na razie nic nie odprysło, wszystko trzyma się idealnie. W przypadku do innych lakierów innych firm, które odpryskiwały po jednym dniu ten spisuje się genialnie. W dodatku ma utrudnienie  - mojej zniszczonej płytki :) 

Jak wygląda na paznokciach ? Ocenicie sami :) 

pierwsza warstwa lakieru 

druga warstwa lakieru



Co myślicie na temat tego lakieru i lakierów firmy Eveline ? :) 


9 komentarzy:

  1. Ma prześliczny kolorek :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go na paznokciach 4 dni i nic nie odpadło :) Jest dość trwałym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest piękny
    lubię lakiery Eveline bo są dość trawałe, a przede wszytskim łatwo się nimi maluje

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo ładny, lubię te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor <3 lubię ich lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor bardzo ładny, chociaż osobiście nie przepadam za dużymi pędzelkami u lakierów, ale sam produkt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek mega sliczny :) moglasbym miec samochoid takiego koloru ;p

    OdpowiedzUsuń