1 września 2015

DARY LOSU OD VIRTUAL ♥ RECENZJA

Hej :) 

Jakoś tak mnie naszło, żeby wieczorową porą napisać posta. Dzisiejszy dzień znowu był bardzo upalny, więc za bardzo nie miałam ochoty na nic ;) Jutro jadę do Krakowa, w końcu odebrać swój dyplom ukończenia studiów no i na małe zakupy... Przejdźmy do rzeczy... Jakiś miesiąc temu dostałam mała paczkę od firmy Virtual z kosmetykami do przetestowania. Z racji tego, że niedawno wróciłam z Niemiec dopiero teraz wzięłam się za testowanie :) W paczce znajdowały się 3 produkty do makijażu. Róż, szminka oraz kredka do ust. 


RÓŻ - nigdy nie miałam różu w odcieniu hmm... ? brzoskwiniowym ? Tak, to chyba najlepsze porównanie... Jest bardzo delikatny o bardzo lekkiej konsystencji. Utrzymuje się długo na policzkach. Nie zrobimy sobie nim krzywdy ze względu na jego delikatny odcień brzoskwini. Jest naprawdę okej i z czystym sumieniem mogłabym go polecić. Niestety nie wiem jakie jest jego oryginalne opakowanie ani jaki to jest odcień :( 



SZMINKA - na samym początku zacznę od tego, że szminka ma beznadziejne opakowanie. Zatyczka wyleciała i pobrudziła mi torebkę a szminka "sama się wykręca" jeśli wiecie o co mi chodzi :( Kolor na swatchu jest nieco przekłamany, na ustach prezentuje się naprawdę okej. Nie jest takim chamskim plastikowym różem :) Trwałość jest taka sobie, trzymała mi się około 2 godzin dopóki nie zaczęłam pić i jeść :) Więc, ze szminki jestem już mniej zadowolona :( 






KREDKA DO UST uwielbiam kredki do ust. Od jakiegoś czasu używam więcej kredek niż szminek, dlatego ucieszyłam się, że przygarnęłam jeszcze jedną do kolekcji. Nie zawiodłam się, Kredka od Virtual jest świetna. Mięciutka, idealnie się rozprowadza na ustach, ma piękny kolor, podkreślający kolor moich naturalnych ust. W odróżnieniu od szminki z kredki jestem bardzo zadowolona :) 





Takie o to małe dary losu przywędrowały od Virtual ♥ DZIĘKUJĘ !

ZAPRASZAM WAS NA MÓJ INSTAGRAM: ----> KLIK ♥ 

ORAZ SNAP: stefansky93 ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz