26 sierpnia 2015

PRIMARK HAUL ♥

HEJ ! ♥ 

Post miał być wczoraj, ale niestety będzie dopiero dzisiaj :) Jak widzicie po tytule postu będzie to primark haul :) Primarka odwiedziłam tylko raz, niestety nie było czasu a zmęczenie po pracy też dawało się we znaki... Szczerze ? W Primarku nie było nic konkretnego.. W tamtym roku kupiłam o wiele więcej rzeczy, za naprawdę śmieszne pieniądze. Mimo to, jestem zadowolona z zakupów :) Zobaczcie co ciekawego udało mi się znaleźć :) 





Pierwsza koszula w kratkę, długa - ok 16 euro. Szukałam takiej w PL, koszul w kratę w szafie nigdy za dużo ! :) 



I kolejna tym razem czerwona również ok 16 euro :) 



Sweterek z bardzo miłego materiału 14 euro :) 



Szal który swego czasu był bardzo modny :) dorwałam go za 9 euro :) 


Standardowy już chyba zakup w Primarku - dwupak chuseteczek za 1,50 euro :) Skusiłam się również na polecany produkt do mycia, który mam zamiar używać do mycia moich pędzli :) 



Nie ma tego wiele, ale jestem zadowolona z zakupów jakie zrobiłam :) ♥ 







5 komentarzy:

  1. Super zakupy. Świetna jest ta czarno biała koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku świetny ten sweterek! Podobny zamówiłam sobie z romwe! Genialny aah!
    mogę liczyć na uczciwe poklikanie w ostatnich 2 postach za komentarz i obserwacje? http://darfliandblurey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej mam pytanko odnośnie twoich włosów czy to sombre? Ile ciebie wyniosła koloryzacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega rzeczy, pierwszą koszulę z chęcią bym kupiła :)

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń