30 marca 2015

DERMOKOSMETYKI PRZYSZŁOŚCI / DERMIKA PHARMATHERAPY EMULSJA DO NAWILŻENIA I ŁAGODZENIA

Siemanko !

Jak Wam mija dzisiejszy dzień ? Ja niedawno wróciłam do rodzinnego domu i pomału przygotowujemy się do świąt. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu, który znalazłam w jednym z pudełeczek ShinyBox. Jest to Dermika Pharmatherapy HYDRATIC emulsja do nawilżenia i łagodzenia. 

CENA: 46zł / 50ml 



Zadaniem emulsji jest wzmocnienie bariery ochronnej, ograniczenie nadmiernej ucieczki wody ze skóry, ukojenie podrażnień i skuteczne nawilżenie. 







SKŁAD; 


MOJA OPINIA:

Skład, wszystkie informacje, które znajdują się na opakowaniu, statystyki wydawałoby się produkt idealny. Rzadko kiedy spotykam się z tak dobrymi produktami, ale ten przeszedł sam siebie. Moja skóra potrzebowała dobrego nawilżenia ponieważ była bardzo sucha i podrażniona po zimie. Emulsje nakładam na dzień po oczyszczeniu całej cery oraz na noc po demakijażu. Świetnie nawilża i daje uczucie takiego świeżego łagodzenia cery. Skóra jest miękka i gładka tak jak obiecuje nam producent. Produkt jest bardzo wydajny, posiada pompkę dzięki czemu łatwo się aplikuje. Na pewno skuszę się na więcej produktów tej marki i tej serii. 




Testowałyście już ten produkt ? Jak u Was się sprawdził ? 

1 komentarz: