9 marca 2015

10000 wyświetleń !

Cześć wszystkim !


Wiem, wiem... Nie było mnie tutaj bardzo długo. Niestety czasami jest tak, że nic nam się nie chce, nie mamy humoru, jesteśmy totalnie bez energii i siły. Niestety to wszystko dopadło i mnie. Stwierdziłam, że nie będę pisała postów, które i tak byłyby pisane bez pomysłu, bez serca i bez jakiejkolwiek energii, więc dałam sobie czas i spokój by odpocząć nabrać siły i ruszać dalej. A wiecie co dało mi totalnego powera do dalszej pracy nad blogiem ?
Tak... Ponad 10 tysięcy wyświetleń mojego bloga ! Nie spodziewałam się, że to będzie aż tak szybko ! Zakładając bloga, nie wiedziałam, że w ogóle ktokolwiek będzie czytał moje bazgroły!
Nawet nie wiecie, jakie to miłe uczucie kiedy słyszę na przykład na uczelni od znajomych, że czytają mojego bloga... Naprawdę, dziękuję wszystkim którzy tutaj zaglądają i czytają i komentują i obserwują ! Kurde, czuję się jakbym jakiegoś Oscara zdobyła. A tak na poważnie, bardzo się cieszę i mam nadzieję, że to nie ostatnie 10000 wyświetleń. Już jutro ruszam z nowymi postami pełnymi energii. Powiem Wam jeszcze jeden mały sekret. Przez myśl, krąży mi założenie kanału na youtube, ale to pewnie daleka droga zanim się przełamie i nagram film. Na wszystko przyjdzie czas :)

A na dole takie podsumowanie wszystkich postów i nie publikowane zdjęcia (bo przecież nie każde zdjęcie nadaje się do opublikowania ! :)
Do jutra 







1 komentarz: