7 września 2016

KOBO PROFESSIONAL FACE CONTOUR MIX | PIERWSZE WRAŻENIE ♥

HEJ HEJ ♥ 

W piątek kolejny, ale już ostatni raz wyjeżdżam w tym roku za granicę... Postanowiłam nie pozostawiać po sobie aż takiej pustki na blogu, więc oto i jestem ! Po ostatnim wyjeździe jestem nieco do tyłu z nowościami kosmetycznymi i hitami tego roku. Od dłuższego czasu słyszałam o tym produkcie do konturowania twarz, były pozytywne jak i negatywne opinie. Postanowiłam sprawdzić jak u mnie się będzie sprawdzało to cacko :) O czym mówię ? Kobo Professional - Face Contour Mix. 





Opis produktu: 

Kobo zestaw kremowych podkładów do konturowania twarzy jest niezastąpiony w makijażu scenicznym i fotograficznym. Idealnie wtapia się w skórę, tuszuje niedoskonałości i przebarwienia oraz pozwala na osiągnięcie efektu perfekcyjnie wymodelowanej twarzy. Do mieszania lub stosowania pojedynczo. Produkt wizażysty.

Cena ok. 20zł 

Jest to mój pierwszy kosmetyk do konturowania twarzy na mokro. Obejrzałam dużo tutoriali, jak powinno konturować się twarz, czym najlepiej rozprowadzać produkt bla bla bla... 

Kolory jak dla mnie są bardzo dobrze dobrane i uniwersalne. Sprawdzą się zarówno do jasnej karnacji i jak ciemniejszej. Pamiętajmy również o tym, że kolory można ze sobą mieszać, jeżeli któryś z odcieni będzie zbyt jasny, wystarczy go przyciemnić lub na odwrót :) 


Jeżeli chodzi o konsystencje, jest dość tępa przy pierwszym użyciu jednak po chwili jest ona tłusta jak masło. Bez problemu poradziłam sobie z nałożeniem tego produktu na twarz. Jednak już samo roztarcie było dla mnie problemem. Spróbowałam najpierw pędzlem, ale obawiałam się, że zostaną mi na twarzy plamy ! Następnie użyłam gąbeczki z Real Techniques i ona o wiele lepiej poradziła sobie z produktem. 




Co do trwałości jestem bardzo zadowolona. Trzyma się cały dzień. Co najlepsze produkt ten, nie wymaga nałożenia suchego bronzera. Efekt jest bardzo naturalny, nie przesadzony. 


Zobaczcie jak wygląda na mojej skórze ! 




Najpierw nałożyłam podkład gąbeczką RT :) 


Konturowanie :) Jak już wspomniałam wcześniej, nałożyłam najciemniejszy i najjaśniejszy odcień z paletki.


Efekty po roztarciu :) 


Jak narazie nie widzę żadnych minusów tej paletki. Cena jak najbardziej na plus, kolory a i nawet sam zapach produktów nie jest najgorszy :) 



Jeżeli nie lubicie konturowania na sucho, to może jest to dobra alternatywa dla Was ? Dajcie znać czy miałyście już ten produkt i jakie są Wasze opinie !! 

♥ 

2 komentarze:

  1. O ciekawy produkt, ponieważ sama szukam produktu do konturowania, ale tylko nosa. Niestety mam tłustą cerę i konturowanie suchymi produktami na nosie się nie sprawdza, pędzel zabiera za sobą podkład i puder utrwalający, więc dzięki za post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, że Twoje pierwsze wrażenie które jest pozytywne zostanie z Tobą na zawsze. ;) Generalnie jestem sama zadowolona z produktów do konturowania z KOBO! Posiadam to kółeczko, które opisałaś powyżej ale też dwa osobne podkłady do konturowania, paletę matowych pudrów do konturowania oraz dwa pojedyncze pudry. :) Jestem z nich zadowolona, chociaż tym podkładem do konturowania na chwile obecną się niestety nie polubiłam - za jasny dla mnie odcień. ;)

    OdpowiedzUsuń