5 grudnia 2015

"TAJNIKI RLM" CZYLI YOUTUBOWA SZKOŁA MAKIJAŻU W PIGUŁCE ♥

Cześć ! ♥

Znowu bardzo długo mnie tutaj nie było, ale niestety musicie mi wybaczyć moją nieobecność ! Zaczęłam pracę, w weekend studia więc czasu coraz mniej na bloga. Ale wykorzystując trochę wolnego (angina) postanowiłam nadrobić trochę zaległości dlatego już jutro pojawi się kolejny post :) 

Dzisiaj troszeczkę inny post niż wszystkie, ponieważ recenzji książki jeszcze u mnie nie było ! Przyznaję się bez bicia, że mól książkowy to ze mnie żaden ;) 

Ostatnio o książce Ewy Grzelakowskiej - Kostoglu czyli Red Lipstick Monster zrobiło się bardzo głośno. Kto ogląda Ewcię na youtube i zna jej kanał, pewnie nie był tym faktem bardzo zdziwiony i pewnie nie tylko  ja byłam bardzo ciekawa co znajdzie się w jej pierwszym dziele :) 


Książka została podzielona na dziewięć części. W każdej z nich opisane są m.in tajniki trwałości makijażu , konturowanie twarzy, dobór podkładu, dobór cieni do koloru oczu, tworzenie kresek na powiekach i wiele wiele innych ! 



Jednym słowem - znajduje się tam wszystko to czego potrzebujemy ! Dodatkowo przy każdym rozdziale znajdziemy też najpotrzebniejsze linki do filmików RLM, pod którymi znajdziemy dodatkowe informacje dotyczące danego tematu. 



Moim zdaniem jest to idealny prezent dla każdej dziewczyny, kobiety, która choć trochę interesuje się makijażem. Pomimo tego, że coś tam o makijażu wiem, dzięki Ewie mogłam jeszcze bardziej pogłębić swoją wiedzę ! Co najważniejsze, wiedza, która jest podana w książce jest opisana w bardzo zrozumiały sposób, a dzięki cudownym zdjęciom możemy idealnie wykonać makijaż. 



Z całego serca mogę polecić książkę ! ♥ Dostaniecie ją w każdej dobrze zaopatrzonej księgarni np w Empiku za ok. 40zł ! :) 

♥ 




2 komentarze:

  1. lubię tą osobę

    Tak mało jest blogów lifestyle na tumblr, postanowiłam że udowodnić wszystkim że na tej minimalistycznej platformie można prowadzić bloga : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń