3 lipca 2015

EVELINE COSMETICS BEZALKOHOLOWY OCZYSZCZAJĄCY TONIK MICELARNY | TESTOWANIE Z EVELINE #7

Hej :) 

Zdecydowanie dawno nie było wpisu dotyczącego testowania z Eveline. Kosmetyki, które jeszcze testuje wymagają więcej poświęcenia i uwagi. Dzisiaj przychodzę do Was z produktem, który znalazł się w ostatnim moim poście z ulubieńcami. Bezalkoholowy oczyszczający tonik micelarny. 


Cena:  ok. 15zł / 240ml 

Zacznijmy jak zawsze od obszernego opisu producenta: 

Bezalkoholowy Oczyszczający Tonik Micelarny. Innowacyjna formuła toniku micelarnego oparta jest na kwasie hialuronowym, działającym w synergii z kolagenem i algami laminaria oraz PhytoCellTec™ - roślinnymi komórkami macierzystymi. Preparat skutecznie tonizuje i odświeża skórę. Przywraca prawidłowy poziom nawilżenia i utrzymuje go przez wiele godzin, wiążąc wodę i zapobiegając jej utracone z naskórka, intensywnie wygładza i ujędrnia. 

BOGATA FORMUŁA: 
Micele – skutecznie usuwają zanieczyszczenia i makijaż z powierzchni skóry. 

bioHYALURON COMPLEX™ – doskonale nawilża, wygładza i uelastycznia skórę, pozostawiając ją wyjątkowo miękką i dogłębnie nawilżoną. 

Acacia Collagen - innowacyjny składnik aktywny, który uzupełnia niedobory naturalnego kolagenu i przyspiesza jego produkcję w skórze. Posiada doskonałe właściwości nawilżające, ujędrniające i napinające. 

Algi laminaria – sole mineralne zawarte w algach posiadają właściwości rewitalizujące i nawilżające oraz wzmacniają strukturę skóry, czyniąc ja sprężystą i jędrną. 

PhytoCellTec™ – roślinne komórki macierzyste poprawiają witalność i żywotność komórek skóry oraz pomagają zachować młody wygląd. Produkt testowany dermatologicznie. 

Skład: 


Moja opinia:

Bardzo często przed rozpoczęciem testowania jakiegoś kosmetyku, sięgam po opinię innych osób, które już testowały dany kosmetyk.Tak też było w przypadku tego toniku. Opinie były różne, ale zazwyczaj bardzo pozytywne. Jeśli chodzi o mnie jest to od jakiegoś czasu mój ulubiony tonik oczyszczający. Używam go do odświeża mojej cery oraz po demakijażu aby jeszcze dokładniej pozbyć się resztek makijażu. Jak dla mnie spisuje się do tych celów genialnie. Zawsze myślałam, że płyn micelarny i żel do mycia twarzy poradzi sobie z całym makijażem... do czasu, gdy zaczęłam używać tego toniku. Doskonale oczyszcza i odświeża moją twarz. 

Nie wysusza, szybko się wchłania i jak dla mnie nie ma zapachu. Czy ujędrnia ? Nie wiem. 

Ogromny plus za pompkę ! Dzięki niej, nie mam możliwości wylania za dużo produktu na wacik, a co za tym idzie jest bardzo wydajny :) 

Na pewno powrócę do tego toniku i Wam bardzo serdecznie go polecam :) 



E <3 




1 komentarz:

  1. U mnie się nie sprawdził, wrę trafił do działu bubli ;/

    OdpowiedzUsuń