31 maja 2015

MOJA PIELĘGNACJA DŁONI CZ.2 | KREM - MASKA DO RĄK I PAZNOKCI | TESTOWANIE Z EVELINE #5

CZEŚĆ !!! :) 

Dzisiaj przychodzę do Was z drugą częścią o mojej pielęgnacji dłoni i testowaniu z firmą Eveline :) O części pierwszej, jeżeli jeszcze nie widzieliście, możecie przeczytać TUTAJ :) 

A dzisiaj o kremie - masce do rąk i paznokci :) 


OPIS PRODUCENTA: 

Waniliowy Krem-Maska do Rąk i Paznokci intensywnie regeneruje i zapewnia długotrwałe nawilżenie nawet najbardziej suchej skórze dłoni. Innowacyjna formuła oparta na  ARGAN REGENERATIVE COMPLEX™ odżywia dłonie sprawiając, że stają się one aksamitnie gładkie oraz wzmacnia  paznokcie. Chroni wrażliwą skórę przed działaniem czynników zewnętrznych. Regularne stosowanie zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni.
ARGAN REGENERATIVE COMPLEX™ - unikalny kompleks regenerujący, który natychmiast przynosi ulgę suchej skórze. Zawiera olejek arganowy, masło shea, kompleks witamin A+E+F, d-panthenol, alantoinę, olejek z kiełków pszenicy i naturalną betainę.

SKŁAD: 



Jeżeli chodzi o opakowanie jest bardzo zgrabne i gustowne tak jak w przypadku peelingu do rąk. Zapach oczywiście cudowny waniliowy, chociaż nie każdemu może przypaść do gustu ponieważ zapach dość długo utrzymuje się na naszych dłoniach. Nawilża nasza skórą bardzo, jednak sam efekt jej nawilżenia bardzo szybko znika, krem szybko się wchłania co oczywiście jest na duży plus.


Konsystencja przypomina mi budyń, który tak bardzo lubię ! Zobaczcie sami: 



Ogólnie krem jest ok, polecałabym go używać razem z peelingiem tej samej firmy :) 



Tak właśnie wygląda moja pielęgnacja rąk z Eveline Cosmetics. 

A Wy jak pielęgnujecie swoje dłonie? 







4 komentarze:

  1. O swoje dłonie dbam szczególnie ostatnio z kosmetykami 4 pory roku choć eveline również często u mnie goszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja prawie wcale :D Moje ręce są mało wymagające - kremuję je może z 2 razy w miesiącu - poza tym, niespecjalnie lubię tą czynność :D Ale za to lubię od czasu do czasu wypeelingować je :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja prawie wcale :D Moje ręce są mało wymagające - kremuję je może z 2 razy w miesiącu - poza tym, niespecjalnie lubię tą czynność :D Ale za to lubię od czasu do czasu wypeelingować je :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nakładam mnostwo olejkow :) ;p

    OdpowiedzUsuń