28 grudnia 2014

postanowienia noworoczne

Cześć wszystkim! 

Jak to mówi mój dziadek... Święta święta i po świętach ;) Przed nami Nowy Rok, a co za tym idzie noworoczne postanowienia. Sylwester jak i Nowy Rok, jest to dobry czas na przemyślenia. Co udało nam się osiągnąć? Do czego chcemy dążyć? Z czego jesteśmy zadowoleni? 

Tylko jak dotrzymać te noworoczne postanowienia?! 

Przede wszystkim, nie możemy planować ich zbyt dużo, moim zdaniem 2-3 postanowienia zrealizowane w ciągu roku to ogromny sukces. 

Zastanów się na czym Wam najbardziej zależy i co szczególne Wam przeszkadza. 

Aby Wam pomóc, przygotowałam swoje postanowienia noworoczne:  

1. Rzucę palenie
 Jest to mój okropny nałóg, który pochłania moje zdrowie, pieniądze i przede wszystkim nerwy mojego kochanego chłopaka. Zacznę od małych kroków, jeśli nic to nie da wspomogę się jakimś suplementem i znajdę sobie zajęcie, które pozwoli o tym zapomnieć np; bieganie ;)

2. Zacznę biegać
Tak, mówię to już chyba od pół roku, że zaczynam biegać. Znalazłam na internecie bardzo fajny plan treningowy, w którym zaczynamy tak naprawdę od zera. Poniżej wklejam zdjęcie :) 


3. Nauczę się języka obcego 
Tak naprawdę, uczę się niemieckiego od pierwszej klasy podstawówki, ale znam same podstawy. W sumie nic przecież nie stało na przeszkodzie, żeby to zrobić wcześniej, zawsze wydawało mi się, że nie ma na to czasu, albo "po co mi niemiecki?!" ... ale teraz mam bardzo bardzo silną motywację :) 

A Wy? Macie już jakieś postanowienia noworoczne? 



3 komentarze:

  1. Fajny wpis zapraszam do mnie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę nauczyć się hiszpańskiego. :P

    http://gefcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis :)
    http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń